januari 10, 2023

[Persbericht] Sandrine Engels benoemd tot President van Medicom's Europese Divisie

Medicom Sandrine Engels

De in Canada gevestigde Medicom Group, een wereldleider in de productie en distributie van oplossingen voor infectiepreventie en -bestrijding, is verheugd de benoeming van Sandrine Engels als President van de Europese divisie aan te kondigen. Gérald Heuliez, scheidend President en medeoprichter van Medicom Europe, zal zijn uitgebreide expertise en managementvaardigheden blijven inbrengen als Global Vice President of Strategic Relations and Business Development voor Medicom Group.

Over Medicom Group

Medicom werd in 1988 opgericht als antwoord op de dringende behoefte aan medische handschoenen voor zorgverleners tijdens de wereldwijde HIV-crisis. Sindsdien heeft het bedrijf zich ontwikkeld tot een toonaangevende wereldwijde fabrikant en distributeur van hoogwaardige, eenmalige infectiecontrole- en preventieproducten voor de medische, tandheelkundige, industriële, diergezondheids-, laboratorium-, retail- en gezondheids- & wellnessmarkten.

Medicom is een betrouwbare leverancier van oplossingen voor infectiebeheersing tijdens meerdere uitbraken, waaronder vogelgriep, SARS, H1N1 en Ebola, evenals de COVID-19 pandemie, en is uitgeroepen tot een van Canada's Best Managed Companies voor 2021 en 2022.

Voor meer informatie over Medicom en haar uitgebreide portfolio van oplossingen voor infectiebeheersing, waaronder een breed scala aan medische maskers, kunt u Medicom bezoeken, ons volgen op Twitter @MedicomGlobal, Facebook of LinkedIn.

Medicom Group